Babyfilten färdig och små bollar…

Jag blev klar med den randiga babyfilten i helgen… 



Jag har lånat ut den till skylten hos min LYS, så det är även där jag har fotat den…



Jag har virkat den i tre färger av Cotton Merino, mörkgrå, ljusgrå och ljus dimblå. 

Mönstret är mitt egna, finns att köpa där el av mig via mail.



Elvin som ska bli storebror ville att jag skulle virka några bollar till bäbisen, som snarkbollarna Gunnar fick sist. Självklart fixar jag det, det blir i restgarner och i några färger som Elvin valt…



Vi får hoppas att storebror blir nöjd!💙💚💛💜

2 comments on “Babyfilten färdig och små bollar…

  1. Laila skriver:

    Vad härligt att han tyckte det skulle vara bollar också till bebisen. Jag antar att det blir några till storebror också ☺

Kommentera

