Upp och ned…

Goddagens! 

Här har det varit upp och ned, hit och dit och ingenstans…har bara försökt att överleva denna ångest som kom och inte vill ge sig av!:(

I går fm pysslade jag i trädgården, där får jag oftast ro…



På em var vi och firade mamma som fyllde år…



En pigg och glad 74-åring!:)


Själv gosade jag med Gunnar, pigg och mycket med ”spring” i benen! Han fick överta mina snarkbollar som enl min sambo INTE gjorde någon nytta…



Halva gänget på plats, resten är bakom min rygg och ville inte vara med på bild…



I dag har jag lämnat ifrån mig nyckeln till pappas lägenhet, vi systrar träffades där för att gå igenom det sista. Det känns konstigt, men det är ju så här det är. Själv mår jag lika som regnet som fullkomligt vräker ner utomhus…:(

4 comments on “Upp och ned…

  1. Laila skriver:

    Just nu är du som regnet men efter regn kommer solsken – även om det verkar hopplöst när allt är genom mulet. Kram ❤

Kommentera

