Växthus blir pelargonhus… 

Godmorgon! 

Inte kunde jag hålla mig tills idag inte, i går kväll piffade jag i mitt nya pelargonhus, tack Laila för det, självklart ska ju jag ha ett pelargonhus!:)

Här kommer bilder…



Från alla håll och kanter… 



Allt är färdigmålat på insidan, får ta utsidan någon annan dag… 

Det kommer väl sluta med att krukorna torkar fast i färgen, ha, ha, jag är så himla hopplös!;)

2 comments on “Växthus blir pelargonhus… 

  1. Laila skriver:

    Hoppfull snarare 😊 Det ser jättemysigt ut, förstår att det inte gick att vänta längre!

Kommentera

