Lisa för själen…

I dag har jag varit till Usö, hade tid inbokad på Fotvården på medicinmottagningen och hos kuratorn på samma ställe. 

Sedan pappa dog har min hjärna gått på högvarv, det bara mal och mal, tankarna slåss om att få plats. 

Att hantera allt som har hänt och alla hans sjukdomar och att hela tiden känna sig otillräcklig. 

Så jag tog ett beslut att boka en tid hos kuratorn, känner att jag måste få hjälp att reda ut allt.

Kuratorn skulle jag träffa på fm och efter det var det två timmar tills det var dags för Fotvården, då passade jag på att gå till Stadsträdgården, Stadsparken här i Örebro. Jag hade med mig lite lunch och satt där i parken och njöt av allt det fina…



En lisa för själen…



Fina Dahlior…



Alla dessa fantastiska träd som finns i vår fina Stadspark…



Lunchsällskap…;)



Formklippt…



En sky av Jätteverbena…



Lugn och ro…



Alla dessa fina planteringar, mycket grönt i olika nyanser och former…



Undra sa flundra hur gammalt detta stora träd är???



På vägen tillbaka till Usö gick jag igenom Wadköping…



Kikade in på en av gårdarna…



Nu är det dags för sängen, natti natti och sov gott! ❤

2 comments on “Lisa för själen…

  1. Laila skriver:

    Klokt att boka ”prata av dig” tid. Hoppas att du kände att kuratorn var rätt och att det blev ett vra samtal. Var rädd om dig!

Kommentera

