Rätt namn på rätt plats… 

Mitt minne är ju himla bra men kort, glömmer det mesta hela tiden, så nu när jag har planterat nya rosor var jag tvungen att göra något åt saken, så att jag skulle komma ihåg namnen!;)


Jag köpte taggar i zink och ”stanser” med bokstäver… 



Det tog sin lilla tid, redo att hängas upp…



På plats… 



När alla taggar var upphängda kom jag på att vi har för tusan skator här hemma som snor det mesta som blänker, så vi får se hur länge dessa får hänga i fred…;)

2 comments on “Rätt namn på rätt plats… 

  1. Laila skriver:

    Du kan ju spraymåla dem så de inte frestar tjuvaktiga skator. Det blev hursom väldigt snyggt och dessutom hållbart 🖒

Kommentera

