Från det ena till det andra… 

Jag kör på med mina OS-projekt, Gertrud ligger där hon ligger… 



Tycker dock att hon ser helmysko ut på denna bild, totalt oproportionerlig, ha, ha, får hoppas att hon skärper till sig när hon har torkat!;)

Natten till i går började jag på ett nytt projekt… 



Det ska bli en tröja, ”Sunny Day” från Drops,  mönster nr 170-8. Såg den IRL häromdagen och kände att jag ville ha en sån, kommer bli en perfekt hösttröja för mig.

Stickar den i Bomull-Lin, lite struktur som ger ett lite ruffigare känsla, snyggt till hösten och vintern, kommer dock inte ihåg när jag senast gjorde något plagg i svart senast…;)


2 comments on “Från det ena till det andra… 

  1. Tomtan skriver:

    Här stickas det och virkas på samma saker som tidigare😀

Kommentera

