Regler är till för att brytas…

Som ni vet är jag ju väldigt bestämd vad det gäller färger på blommor och blader, tex är det absolut förbjudet med blommor i andra färger än vitt på vår framsida!

Klipper av ALLA blomstänglar på Funkiorna och Alunroten, helt fel färg och sen tycker jag nog att det blir alldeles för spretigt hit och dit…;)

Men reglerna kan ju faktiskt ändras/ brytas även hos mig, det sitter långt inne kan jag lova, men, men, man är ju inte sämre än att man kan ändra sig…


Mina ljusrosa pelargoner fick flytta fram…


Och jag känner mig faktiskt helt bekväm i det, hör och häpna, helt j-k-a otroligt…;););)

3 comments on “Regler är till för att brytas…

  1. Laila skriver:

    Fast blekrosa är ju rätt nära vitt 😉

Kommentera

