Småpyssel…

Hej! 

I dag blåser det småj-ar ute, jisses, vilket blåsväder!!! 

Håller mig inomhus och pysslar med både det ena och det andra. Är så himla trött, funderar på om det kommer efter nu, med allt det som har hänt med pappa. Känns som om jag skulle kunna sova hela tiden, jättejobbigt!:(

Många tankar som snurrar i skallen, svårt att få rätsida på saker och ting. Men då gör jag som jag brukar, håller på med än det ena än det andra…vilar jag kommer allt tillbaka, håller jag på då är det lugnare däruppe! 

Jag har börjat fixa pysselrummet, fick några mindre möbler från pappas lägenhet och dessa ska jag ha där har jag tänkt. Så det blir att tänka om och organisera det bättre än vad det är nu.

Är både lite här och där, idag sydde jag cafégardiner till pysselrummet… 


Så himla typiskt mig, måste få fint på en gång, ha, ha, organisera och möblera om får jag göra någon annan gång!;)


Stringhyllan i hallen är färdigmålad…


Blev betydligt bättre än innan!


Just nu har jag lagt mig för att vila en stund, började på en ny cd-bok i natt…


Har fint sällskap… ❤ 


Kommentera

