Garnförvaring… 

Det här med att ha ett pysselrum på övervåningen och garnskåpet på nedre plan är ingen höjdare!:(

Det blir liksom inget med något, mina garner och tillbehör är precis överallt i vårt hem, både högt och lågt och det gör mig stressad. Vill ha ordning och reda omkring mig, vilket det INTE är nu!!!

Så nu ska garnlagret upp till pysselrummet och jag hade tänkt att köpa plastlådor med lock till förvaringen. 

Men fick en annan lösning på förvaringen…:)


Svärmor och svärfar röjde på vinden häromdagen och då fick jag dessa korgar och backar, kommer bli perfekt!:)


Kommentera

