Virkad poncho…

Goddagens! 

I går blev jag klar med den vita ponchon som jag har virkat i Line från Sandnes… 



Tyvärr är färgen inte kritvit, den är mer åt det ”gulvita” hållet, svårt att återge på bilder dock. Så till mig passar den inte, jag vill ha kritvitt, men har ev en som vill ta hand om den!;)

Från sidan… 



Närbild…




Mönstret är mitt egna. Ha en fin fredag!💙

6 comments on “Virkad poncho…

  1. Laila skriver:

    Snygg! Har aldrig funderat på olika vita nyanser på kläder – kanske för att jag undviker det då jag är ”kritvit” själv… Fast har man något färgglatt till så funkar det rätt bra även på mig 😊

  2. Tomtan skriver:

    Snygg!!!! MAmma ringde och var utan jobb: HAr du inget pågång som jag kan avsluta????? De har jag inte för mamma nålbinder inte och virkar inte gärna figurer….. Men jag letade fram garn och ett mönster och nu stickas det på en poncho i Hede😀

Kommentera

