Fjärilshus… 

Måste bara visa vad jag fick av den här sötnosen i dag…



Bortse att jag ser halvt hysterisk ut, förstår inte varför man aldrig kan se normal ut??? 

Ja, ja, glad är jag iallafall, fick finaste fjärilshuset av Loui, som han och hans morfar har byggt till mig…



Ver redan var det ska sitta, i närheten av Timjan, Lavendeln och Fjärilsbuddlejan!💚

6 comments on “Fjärilshus… 

  1. Laila skriver:

    Helt underbar present! Jag har en förmåga att se sur ut på kort. Eller möjligen stupfull…

  2. Tomtan skriver:

    Tror ingen flyttat in i min insektsholk ….

  3. Linda skriver:

    Finaste husgästerna väntar! Själv byggde jag ett kushotell till Fin-Turken med familj i början av sommaren.

Kommentera

