Nackspärr och Göjlestigen… 

Goddagens! 

Här har jag fått nackspärr, kul???? NOT!!!

Alltid ska det vara något…



Kurerar mig med alpackaull och Voltaren-gel och försöker få igång blodcirkulationen! 

Vi tog en tur till Göljebäcken och gick Göjlestigen, det är så himla fint där och jag kände ett stort behov av att komma ut i skogen och att försöka få igång kroppen…



Tyvärr var det väldigt lite vatten, så vattenfallet var inget att tala om, det fanns iallafall så vovvarna kunde svalka sig…



Högt över havet…



Och sist men inte minst, min favorit…



Stenar, stenar och åter stenar så långt ögat når!;)

Om blodcirkulationen kom igång och gjorde nytta i nacken??? Nope, tror det blev sämre…:(

4 comments on “Nackspärr och Göjlestigen… 

  1. Laila skriver:

    Risken är väl att du spände dig, antagligen omedvetet, på det ojämna underlaget. Jag kör med liniment på mina stela leder – det gör underverk. Har börjat med Radital Trikem sport – Hästkuren för ömma muskler. Den funkar finfint och är förhållandevis billig. Finns både i flytande form och salva. Jag kör den flytande.

  2. Tomtan skriver:

    Krya på dig!

Kommentera

