Poncho i Bomull-Lin… 

Goddagens! 

Blev alldeles nyss klar med min mosstickade poncho, sydde i knapparna nu på morgonen… 



Det blev inte knapparna som jag köpte i lördags, tyckte dom blev för mörka, så jag hade tur, hittade dessa knappar i knapplådan!

Voil’a…



Jag virkade en kant med hål/ öglor att knäppa med…



Från sidan…



Garnet är lite stelt fortfarande,  så halsöppningen fick sig en liten krage…



Jag har stickat den i Bomull-Lin från Drops, st nr 6 och mosstickning. 

Mönstret är mitt egna. 

One comment on “Poncho i Bomull-Lin… 

  1. Laila skriver:

    Sommarluftig 🖒

Kommentera

