Själv är bäste dräng…;)

Vad vore jag utan min trädgård???? Rastlös om inte annat!;)

I går testade jag att göra en grej…



Jag har klippt isär små armeringsmattor, åh, vad kul det var, har man rätt verktyg går ju allt som en dans… 



Vad det ska bli??? Jo, kolla här…



Pionstöd… 



Enkelt, ruffigt, precis som allt annat i vår trädgård! 

Så nu ska jag känna mig för och funkar det så får vi åka iväg till Byggmax för att inhandla flera!

Jag fick ut två större och en mindre av två små armeringsmattor, summan för kalaset blev 120 kr, billigt och bra!:):)

Kommentera

