Min vita poncho… 

Nu är jag åter igång med min virkade vita poncho… 



I dag blir det en vilodag, vi hade främmande i går kväll, alldeles för mycket sittande, så i dag blir det ”liggläge”, så då får detta projekt hålla mig sällskap! 

Jag gör stolpgrupper i stället för en tätvirkad poncho denna gång, då är risken minimal att den blir sned och den blir lite nättare. Kändes väldigt kompakt när den var tätvirkad och eftersom jag är en ”svettlisa” är det bättre med en glesare poncho sommartid!:)

One comment on “Min vita poncho… 

  1. Laila skriver:

    Hoppas du blir nöjd med resultatet, det ser härligt luftigt ut så här långt ☺

Kommentera

