Gör om gör rätt… 

Gokväll i stugan! 

Här är jag himla tjurig på mig själv, testade min vita poncho framför spegeln i dag och insåg att den var sned!:(

Ser himla rak och fin ut när den ligger rakt upp och ned på backen… 


Fast jag vet vad som är felet, för att inte få så tjorvigt vid ökningarna struntar jag alltid i den första stolpen efter mittenökningarna. Märks inte med tunnare garn, men nu blev det helgalet!!!

Så det är bara att göra om och göra rätt…ta tjuren vid hornen och börja om!

Det går inget bra för mig idag, fick nobben till kvällsmaten, min bättre hälft fick slänga sig iväg på skogsbrand, precis innan vi skulle äta…


Mackan och ölen smakade i allafall himla gott!:)

One comment on “Gör om gör rätt… 

  1. Laila skriver:

    Surt sånt där… Hoppas skogsbranden var av det mindre, lättsläkta slaget.

Kommentera

