Over and out…

Nu är min poncho klar, det perfekta väntrumsprojektet!


Hann inte klart innan ”väntrumsväntan” var över, vilket både pappa och jag trodde att jag skulle göra.

 Känns konstigt, får försöka förlika mig med att jag inte hann klart innan allt var över…



Jag har virkat den i Drops ❤ You #7 från Drops, ett jätteskönt garn, är jättenöjd med det!:) Mönstret är mitt egna…


Natti natti och sov gott! ❤ 

3 comments on “Over and out…

  1. Laila skriver:

    Snyggt att du har brutit av mönstret

  2. Laila skriver:

    (Och här kommer resten…) med en tät rand. Det blev med ens mycket intressantare för ögat.
    Det är inte lätt med kaos i känslocentret
    Kram 💖

Kommentera

