Besök på Handkirurgen…

Gokväll!

I dag har jag varit på detta ställe…

image

Ha, ha, jag blir så full i skratt, jag ÄR inte som alla andra!;)

Mina symptom är som Ulinarisnerven men enligt undersökningen jag gjorde sist på Neurologen är det Karpaltunneln som spökar.
Så till hösten blir det operation på hö hand och jag kommer få ett handledsstöd till att börja med.

Det ska bli så himla skönt att få hjälp,  just nu är det väldigt besvärligt när jag stickar och virkar, inte kul alls!:(

Men jag kör på så mycket jag kan, jag har precis blivit klar med puffärmarna på min Gertrud, ska strax dela upp för kroppen och ärmarna…

image

Passade på att käka lunch med min kära väninna K innan, var en snabbis till garnaffären, köpte med mig garn till en vit poncho.

Det blev Line från Sandnes, ett av mina favoritgarner! Ska testa att sticka på stickmaskinen, den är lite känslig för garn med lin i, men prova det ska jag i alla fall!

Kommentera

