Finliret kirrat…

Godmorgon!

Min käre sambo vet hur han ska få mig på bra humör…

image

I går när han var till stan kom han hem med bästaste sakerna till mig!

Har längtat hela helgen efter dessa, en stolpsko och en stolpe, så vi kunde fixa det sista!:)

Här är sista stolpen på plats, vi har även satt armeringsmatta som binder ihop spaljén, hörnet med pergolan…

image

Den nysatta häcken ser inte mycket ut för världen, men jag får vara extra snäll mot den, så piggar den nog på sig snart!💚

image

Från förrådet ser det ut så här…

image

En liten linslus…

image

Och här har jag planterat klart i den nya rabatten, köpte två plantor av Rudbeckia ”Green Envy” i går när sambon och jag var ute och söndagsåkte…

image

Lavendeln och Funkiorna har jag snott från de andra rabatterna här hemma och från grannen!;)

Kommentera

