Finliret…

Godmorgon!

Vi har lite kvar på vår pergola i snygghörnet, jag kommer på nya lösningar mest hela tiden!

Ha, ha, sambon blir tokig på mig, tvingar även honom att äta frukost ute trots att det blåser nordanvindar…;)

image

”Ska vi äta frukost ute här i vinter också???”  var frågan häromdagen…

Vi har fått upp det mesta på pergolan, men så som jag hade tänkt mig gick inte att göra, så då fick jag tänka om…

image

Just nu står den bara mitt i där utan något sammanhang, jag vill att den ska hänga ihop med spaljén på vänster sida, så en stolpe till ska upp bakom den svart stolen i mitten på bilden.

I dag satte vi även upp armeringsmatta i en av ”gluggarna”, vilket ger lite mer rumskänsla…

image

Så här såg det ut när jag låg i solstolen och hade det bra med en UFO-stickning i knät…

image

Kommentera

