Bara litegranna kvar…

Godmorgon!

Det har ju inte blivit så mycket handarbete de sista dagarna, trädgården pockar på sin uppmärksamhet.

Vilket samtidigt känns himla skönt därför att det är där jag glömmer allt elände och bara njuter av det jag gör…💚

En andningspaus som jag verkligen behöver.

Just nu är det detta virkprojekt som jag försöker bli klar med, blir väl det om typ 100 år…

image

Jag virkar och virkar och det tar aldrig slut…;)

2 comments on “Bara litegranna kvar…

  1. Laila skriver:

    Låter som mina knästrumpor. Jag stickar och jag stickar men den där sista biten verkar aldrig bli klar…

Kommentera

