Mors dag…

I dag är det Mors Dag…

image

Vi har haft inomhusväder hela dagen lång, så här har jag vilat, virkat och lyssnat på cd-bok, så punkt nr 4 på ”anvisningslistan” har jag följt till punkt och pricka!;)

image

Kör på där jag slutade i går!;)

Senare i kväll kommer sönerna och flickvän på middag, äldste sonen jobbar daghelg och min käre sambo jobbar ju kvällshelg, så dom två möts vid stämpelklockan på Bruket!;)

Vi gör det enkelt, yngste sonen med flickvän köper med kinamat från stan…en helt perfekt Mors Dag enl mig!:)

Hoppas er Mors Dag/ vanlig söndag har varit lika lugn och skön som min!❤

4 comments on “Mors dag…

  1. esmaralda skriver:

    Mina barn behöver nog läsa anvisningarna tror jag😂

  2. Tomtan skriver:

    Härligt!!!!
    JAg har åkt runt som ett skollat troll 😀 HAr man legat en hel vecka så måste man ta tjuren vid hornen 😀

Kommentera

