Tomatdax…

I morse planterade jag tomaterna…

image

I år köpte jag nya hinkar till dom, har haft dom i zinkhinkar och andra byttor, men där hamnade ju potatisen, så det var inget annat att göra!;)

På plats…

image

Planterade även ut mina plantor av Jätteverbena…

image

Det är så skönt att jag orkar hållas i min trädgård, att kroppen håller något sådär, kortare stunder som gör ”lisa för själen”, när jag är därute glömmer jag tid och rum och allt elände vi har just nu…

Och nu till veckan ska vi nog börja med ”fulhörnet”, så himla spännande!:)

Kommentera

