En fyra är väl alltid en fyra oavsett språk…;)

Skämtåsido, det här med att virka efter ett mönster som icke är på svenska verkar inte vara min melodi…

image

Jag tycker allt att jag har fattat mönstret riktigt bra, virktermerna och mönstret klarar jag av, dock verkar jag ha det svårare med antalet maskor…

Då är frågan, är inte typ fyra maskor fyra maskor oavsett land och språk???

Ha, ha, hopplöst fall sa doktorn och grät…som vanligt…bara att göra om och göra rätt, har alldeles för många maskor som det är just nu…

Ha en trevlig söndag! 💙

2 comments on “En fyra är väl alltid en fyra oavsett språk…;)

  1. Laila skriver:

    Man tycker ju att det borde vara det. Frågan är om de räknar på annat sätt eller om du räknat fel. Jag upptäckte häromsistens att jag tydligen hade väldigt svårt att räkna till tre…
    Hoppas det ordnar sig – det ser väldigt snyggt ut iaf ☺

Kommentera

