Min ceriserosa top…

Gokväll!

Nu har jag tagit vid där jag slutade sist…

image

I kväll var det Hockey -VM och den virkade toppen som höll mig sällskap!

Nu är det bara det allra sista kvar på framstycket, tyvärr tror jag att den kommer att bli för liten, hmm…får virka ihop den med några extra varv när det är dags!;)

4 comments on “Min ceriserosa top…

  1. Tomtan skriver:

    Började ett nytt projekt (4 ggr) igår kväll…… Ett hopplöst fall 😀

  2. Laila skriver:

    Tack Malla och Tomtan – skönt att höra det inte bara är mig det krånglar för… Just nu har jag stoppat undan både stickning och virkning för det blev bara 😝

    • mallasalster skriver:

      Ååh, detta stick och virkliv…tur att vi kan plocka undan det ibland, och att det bara är att ta fram när vi känner att det pockar på uppmärksamhet igen!😝😂😊👍

Kommentera

