The big day…

I dag är det den stora dagen för alla mina pelargoner som stått inomhus under vintern, att få börja avhärdas för ett liv utomhus…

image

Huller om buller…

image

Dahlian och Jätteverbenorna får också vänja sig vid utelivet…

image

En salig blandning…

image

Dom större som jag har i förrådet har haft dörren öppen dagtid under någon vecka, snart får även dom komma ut.

Hoppas att värmen stannar, vill inte ha in dom igen, tar alldeles för stooor plats!;)

image

5 comments on “The big day…

  1. Tomtan skriver:

    Här åkte de bara ut!!!! Inget daltande 😀

  2. Laila skriver:

    Har inga sommar växter som jag övervintrar men två krukväxter som åker ut varje år. Jag kör då samma stil som tomtan – bara ut med det 😀 Fast iår vet jag inte om jag får nån bra plats till dem ute…

Kommentera

