Nu tar jag kväller…

I kväll blir det tidig kväll, har inte sovit sen jag vaknade i går morse, ingen väckarklocka är på och en ny cd-bok är laddad i cd-spelaren…

image

Orkar nog inte ens virka ngt…

Ska bli spännande med Anna J, tycker att den här damen är himla ojämn i sitt skrivande, så jag hoppas att den här blir i topp!

Nu tar jag paus från allt elände och stänger butiken tills jag ska hälsa på pappa i morgon eftermiddag, i morgon blir det sovmorgon, skogspromenad och slapp hemma…

Får njuta av allt som börjar dyka upp i trädgården och den här finfina Hortensian jag fick i går…

image

Natti natti och sov gott! 💙

Kommentera

