Lingarn från BC GARN…

Goddagens!

I går var jag på lunchträff med min kära kompis K, passade på att kika in på min LYS såklar’t!;)

Fick med mig två nystan av ett helt nytt garn hem i påsen…

image

Lino heter det, 100% lin och en helt fantastisk lyster!

Det är en ljusare och en mörkare rosa som jag ska sticka mig en smal och randig halsduk av. Att ha som ett smycke.

Här kommer några fler bilder, kolla och njut…

image

Massor av härliga färger…

image

Blått såklar’t…

image

Läckert el hur???

Ett tips!

Just nu är det Våryra hos Trend tyg och garns webbutik,  20 % på ett helt köp…

image

Tänkte om ni blir sugna på att köpa lite garn…;););)

Ha en fortsatt trevlig dag! 💚

3 comments on “Lingarn från BC GARN…

  1. Laila skriver:

    Du tänkte fresta lite va 😉

  2. Tomtan skriver:

    Härliga färger!!!!

Kommentera

