Kyrkotur, loppistur och snöfall…

Gokväll i stugan!

I dag har jag varit med pappa till kyrkogården i Viby och i Edsberg, vi hämtade ljuslyktorna efter vintern och jag passade på att göra fint med några små buketter…

image

Vi åkte över ”Getaryggen”  och hoppade in på några loppisar efter vägen…

image

Jag gjorde några riktiga fynd, iallafall om man som jag gillar textilier…

image

Två härliga tygstycken som jag säkert kommer hitta något bra ställe till…

image

En cool pall från 60/70- talet…

image

Som vanligt hade jag sysselsättning med mig under resan…;)

image

En himla trevlig dag som slutade med snöfall…

image

Natti natti och sov gott…❤

2 comments on “Kyrkotur, loppistur och snöfall…

  1. Tomtan skriver:

    Snöfall har jag fått nog av nu!

Kommentera

