Den ständiga frågan…

Godmorgon!

Ni vet ju hur jag är, många projekt samtidigt är ju min melodi!;)

I dag blev jag helt plötsligt himla sugen på att virka mig en mörkblå kofta…

image

Hur många virkade koftor behöver man???

Vilka fler projekt är på g???
En stickad topp, en stickad kofta, en virkad topp och ett virkat linne.

Men som man bäddar får man ligga, ombyte förnöjer och jag lär ju inte bli uttråkad!;)

5 comments on “Den ständiga frågan…

  1. Laila skriver:

    De ä bar å åk 😊

  2. Tomtan skriver:

    JAg har åxå en hel del koftor….. Många har jag åxå gett till Kupan/pingstkyrkan. Men när allt kommer omkring så tar jag en tunn fleectröja från Ullmax och inte mina stickade……

  3. aspergerblues skriver:

    Vem har inte många projekt på gång samtidigt?

Kommentera

