Mandarin Grande…

Sist jag var till min LYS fick jag med mig två nystan av ett nytt garn som Marie tagit hem…

image

Mandarin Grande från Sandnes, ett tjockare bomullsgarn.

Jag ska virka grytlappar som visningsex, ett nystan borde räcka till en grytlapp…

image

Börjar med tråkfärgen, nästa blir lite gladare…;)

Känns bra att hållas med, ett ganska löst garn men ändå tvinnat så pass bra att det inte delar på sig allt för mycket!

One comment on “Mandarin Grande…

  1. Tomtan skriver:

    Härliga färger!

Kommentera

