Kundkväll på min LYS…

Goddagens!

I går var jag på galej, det var kundkväll på Trend tyg och garn, jättetrevligt, så kul att träffa alla som kom!

image

Gofika, prat, skratt, himla trevligt sällskap och goddiebag…

image

Här är koncentrationen på hög nivå…

image

Härligt gäng, alla känner alla och ingen känner ingen…;)

image

Det har varit lite snålt med stickumgänge på ett tag, så det här lever jag länge på…❤

2 comments on “Kundkväll på min LYS…

  1. Laila skriver:

    Ser riktigt, riktigt trevligt ut 😊 Vilka snygga kassar – en sån skulle man haft då kanske man hade kunnat träffa sticksällskap. Det är extremt dåligt med det här tyvärr…

    • mallasalster skriver:

      Finfina kassar, perfpsom projekt påse!👌 Du får göra som jag hag gjorde, starta upp ett stickkafé, det är bland det roligaste jag gjort! Vi samlas pä biblioteket varje tis, det är kvällsöppet då.😊

Kommentera

