En lugn helg…

Helgen har varit lugn hittills, min rygg är sliten och vill inte alls som jag vill.
Vila på värmedyna och promenader med B & B mellan varven står på agendan.

I går gick vi ner till Grusgropen, där följde vi i älgens spår…

image

En stor älgtjur är det som håller till där, skulle vara så kul att se honom, men som det är nu får jag hålla till godo med spåren hans!;)

Häromdagen stickade jag två stycken på stickmaskinen, så nu syr jag ihop dom till en poncho…

image

Jag har en dragkedja liggandes, tror jag iallafall, som jag funderar på att testa till den ena sömmen. Vi får se hur det blir!

Det är mycke rosa just nu!;)

Började på en ny cd-bok i veckan…

image

Njaa, vet inte riktigt vad jag tycker, har några kapitel kvar, så vi får se vilket håll det bär iväg åt, troligtvis mer åt nej-hållet än åt ja…tyvärr!

Har ni läst den?

4 comments on “En lugn helg…

  1. Laila skriver:

    Skönt med lugn och ro ibland, även om orsaken inte var trevlig. Hoppas ryggen blivit bättre av vilan. Här blev det en skön o vilsam helg – precis som jag önskade mig 🙂

    • mallasalster skriver:

      Himla skönt med lugn och ro, behövde nog det även mentalt, har varit mycket oro de sista dagarna, så jag behövde vara snäll mot mig själv. Skönt att även du fick vila!❤

  2. Tomtan skriver:

    Här har det åxå varit en lugn helg. Började på den man gav upp…..

Kommentera

