Blockning nästa…

Godmorgon!

I går blev jag klar med min virkade kofta…

image

Fixade tråkgörat sent i går kväll och nu ligger hon i tvättmaskinen!

Ska bli himla intressant att se hur detta garn funkar som virkat, har bara stickat med det förut.

I dag ska (måste) jag ta tag i ärmarna på Miette, vill ju så gärna att den ska bli klar, men så länge denna här, jag, inte fortsätter där hon slutade kan det ju inte bli av!;)

Ha en fin söndag!❤

2 comments on “Blockning nästa…

  1. Laila skriver:

    Det är ju det där med att ta tag i saker 😉

  2. Laila skriver:

    Du tror inte du tagit matchningen liiiite långt när du till och med kör med virknål i samma färg som garnet 😄
    Tänkte fråga om det var drops virknålar du använde och vad du tyckte om dem när jag såg att den gick ton i ton med koftan…

Kommentera

