Inspiration…

Godmorgon!

Ny dag, ny vecka, hoppas att ni har haft en bra helg!:)

Här har jag småpysslat lite, bla fixat lite vårfint på vår veranda.
Jag följer Claus Dalby på Instagram och vissa bilder tar andan ur en!
Just nu är det mycket gult hos honom och jag är ju ingen vän av gult i min trädgård, men visst är det tjusigt?…

image

Lånade denna fantastiska bild från hans Instagram.

Jag tror inte att jag någonsin har köpt gula penséer, men undrens tid är inte förbi!;)

Min version av han stordådiga komposition…

image

Himla mycket enklare…

image

Har tänkt mig att penséerna ska bilda en matta i detta fat…

image

Blir nog lagom gult och fint till påskveckan…

image

Videkissarna har vi på baksidan, så himla fina…

image

Gult är inte fult…

image

Vore väl härligt om våren kunde komma nu, här har vi snö i massor fortfarande, el hur?

6 comments on “Inspiration…

  1. Tomtan skriver:

    Här planteras ingenting 😀

  2. Laila skriver:

    Jag säger som Tomtan, här planeras ingenting… Fast hade jag haft en liten täppa hade det kanske varit annorlunda. Men bara kanske 😉

Kommentera

