Färglatt…

Här kommer ännu mera grytlappar…;)

Så himla kul att virka i färg, kolla vilka fina färger hon beställde dom i…

image

Två svarta tillkom oxå…

image

Färgerna stämmer bäst överens på den översta bilden, ville bara visa dom uppe!

Och i dag har de skickats, gladpost!:)

6 comments on “Färglatt…

  1. Laila skriver:

    Härliga 😊 Är det samma mönster, fast i mindre storlek, som babyfilten?

    • mallasalster skriver:

      Tack, det är samma mönster, bara byte av garn och virknål.
      Sen virkar jag bara tre fm på var sida av ökningen på första varvet.👍

      • Laila skriver:

        Tror jag ska gå på garnjakt 😊 Just nu stickar jag knästrumpor, första snart klar. Desdutom stickar jag på ett ufo men har ingen virkning på g. Än då 😉

      • mallasalster skriver:

        Tycker jag absolut, bra att skifta lite! Jag använder virknål nr 4,5, garnet har masktäthet 17 m x 22 varv.😊

  2. Tomtan skriver:

    Snygga!!!!! Klurar på mitt mönster 😀

Kommentera

