Nu är det gråa och flåtta färdigt…

Godmorgon!

I går blev mina grå kökshanddukar färdiga, det är mycke handdukar och grytlappar just nu!;)

Så himla bra projekt som jag bara kan lägga ifrån mig, virka ett varv då och då…

image

Garnet jag har använt denna gång är Drops ❤ you #7. 100 % bomull, mjukt och skönt och lätt att virka med!

Jag har virkat med dubbelt garn,  ändock blir det himla billiga handdukar, 22 kr per styck i materialkostnad,  toppen el hur?

Närbild…

image

Bara positivt, billigt att köpa, kul att göra, fina att se på och bra att ha!;)

2 comments on “Nu är det gråa och flåtta färdigt…

  1. Tomtan skriver:

    Är ett paket med nystan påväg hem till mig nu 😀

Kommentera

