Pricken över iit…

Som ni vet går jag ju igång på svensk keramik och speciellt från Steninge!

En riktig loppisnörd är jag och det fladdrar alltid till lite extra i magen när jag får nys på något därifrån!;)

En del får man vänta och längta efter innan man får chansen och så har det varit med det här finfina fåret…

image

Har varit med på flera budgivningar på Tradera, men haft otur, hittade detta via Instagram.

Det hade sin plats redan innan jag fick tag på det och nu har det kommit hem hit och pryder sin plats, pricken över iit,  the mission is completed!

image

Så nu är jag nöjd, mer än nöjd…💙💙💙

3 comments on “Pricken över iit…

  1. Laila skriver:

    Kul när man lyckas få tag i något man länge velat ha 😊 Själv håller jag på med den omvända processen – försöker göra av med en hel massa grejor… Mycket skänker jag till loppisar, problemet är att sånt som loppisarna inte får sålt går tydligen till tippen och vissa saker vill jag verkligen inte ska råka ut för de ödet. Då får det hellre stå i mina skåp…

Kommentera

