Vad var det jag sa…;)

Självklart var jag ju tvungen att köpa till garn till min restgarnsfilt!

I går var jag in till stan en sväng, hälsade på i garnaffären och kompletterade med dessa garner…

image

Så nu blir det bara att leta på mönstret och fortsätta där jag slutade…

image

7 comments on “Vad var det jag sa…;)

  1. Laila skriver:

    Och så får du lite mer restgarner till ett annat projekt 😉

  2. Tomtan skriver:

    Restgarner????? 😀

  3. Linda skriver:

    Underbara färger!

Kommentera

