Fina vänner och ompysslad som få…

Gokväll!

I dag var jag till frissan, blev ompysslad, perfekt för mig just nu, var så skönt att unna sig något extra, hade sån tur när jag ringde häromdagen att det fanns tid!

Så nu är jag snäppet ljusare…;)

image

Jag har träffat några av mina fina vänner, både i går och i dag, så glad att jag har människor omkring mig som stöttar, peppar och bryr sig om mig!❤

I går var J här och hälsade på, i dag blev det en snabbfika med K innan bussen gick hemåt och sen en kvällspromenad med M!

En bra början på helgen!:)

4 comments on “Fina vänner och ompysslad som få…

  1. Laila skriver:

    Hoppas du får en skön helg som fyller på depåerna 😊 Nya hårfärgen gav sommarfeeling 🌞

  2. Linda skriver:

    Jättefint!

    Trevlig Helg ❤

Kommentera

