Alla hjärtans dag är varje dag…

Godmorgon!

Vilken härlig morgonpromenad det blev i dag…

image

Alldeles vindstilla, tyst, 7 minus, knarr under skosulorna och snön ligger kvar, jag njuter verkligen av att snön och kylan har kommit tillbaka, grabbarna grus likaså!;)

I dag blir det 75 års kalas, mammas man fyller i dag på självaste Alla hjärtans dag.

Här firar vi inte Alla hjärtans dag,  men jag vill ändå skicka i väg ett stort lass med hjärtan till er allihopa, jag är så glad att ni kikar in här och hälsar på…

image

Jag ska även försöka få in lite skidåkning på tv mellan varven, om jag har tur kanske jag kan smita iväg kortare stunder…;);)

Ha en fin dag i dag!❤

2 comments on “Alla hjärtans dag är varje dag…

  1. Laila skriver:

    Firar egentligen inte heller, men har ändå en kladdkaka i ugnen…
    Hoppas du fått en fortsatt bra dag 😊

  2. Tomtan skriver:

    Här firas det inte heller. Men idag överraskade älsklingen med bakelser 😀

Kommentera

