Vantar med fin kant…

Sist jag var till min LYS passade jag på att köpa lite mer på rean, köpstopp…jag…va…?!?…no…not!;)

Bla två nystan Rimu från Zealana som ska bli vantar, stickade denna gång!

Har precis blivit klar med en liten provlapp…

image

Jag har ju så förbaskat svårt att läsa mönster, det liksom låser sig på en gång och sen tar det stopp!:(

Tur man har vänner som kan hjälpa en, så nu tror jag att jag kan det!;)

Dessa vantar ska det bli…

image

Dom är så himla fina!!❤

One comment on “Vantar med fin kant…

  1. Laila skriver:

    Mycket fina 😊

Kommentera

