Ingen pardon alls…

Nu har jag klippt ner alla mina övervintrade pelargoner i förrådet.
Ända ner, helt och hållet, ingen pardon alls!;)

image

Förra året klippte jag inte ner dom speciellt mycket inför säsongen och det var inte lyckat!:(

Dom växte aldrig till sig, utan jag fick klippa ner dom mitt i sommaren och det var INTE populärt.

Så nu åkte allt rätt av och lite längre fram får jag byta jord på dom…

image

Ska bli spännande att se vad dom gillar den här behandlingen…

3 comments on “Ingen pardon alls…

  1. Tomtan skriver:

    I år frös mina pelargoner innan jag hann ta in dem (eller så hade jag ingen lust)….

Kommentera

