Lite smått och gott…

Jag har även hunnit med lite småsaker som är till andra, det här med att vara sjuk och i behov av vila har gjort att jag behövt sysselsättning under tiden.
Småsaker som inte tar lång tid och som inte behöver ett ”huvud på skaft”!

En mössa till min LYS, stickad i Puno från LAMANA…

image

Ett himla enkelt mönster som ger fin effekt…

image

Ett par handledsvärmare som jag har virkat i Fabel från Drops…

image

Ser lite knepigt ut med tummen som står rakt ut, ha, ha, ser betydligt bättre ut på!;)

image

Dessa ska skickas iväg med Posten idag och mössan ska levereras i morgon efter mitt besök hos Handkirurgen.

2 comments on “Lite smått och gott…

  1. Laila skriver:

    Halvvantarna ser onekligen skumma ut 😊 Fast de ser också ut att vara mjuka och följsamma.

Kommentera

