Vi hade iallafall tur med vädret…

Vår köksrenovering börjar likna en parodi, typ som ”Vi hade iallafall tur med vädret”!

I går var vi inne och köpte en ny spis, det slutade så här…

image

Det kommer snart bli skilsmässa om det fortsätter så här, skämtåsido!;)

Om jag ska vara ärlig så känns det inget kul längre, glädjen av att få ett nytt fint kök har försvunnit och vi vill knappt tänka på det…:(

Snickaren kan inte fixa det sista med kakelplattorna och lite annat förrän om två veckor och först då kan elektrikaren komma och fixa uttag och bänkbelysningen…

Gaaahhhhh, jag och sambon är helt j-a trötta på det här!!!

Det är så trist när det bara strular och arbetet blir fördröjt, synd, bara en massa gnäll från mig idag, men jag var tvungen att få ut eländet, skriva av mig, sorry!:(

One comment on “Vi hade iallafall tur med vädret…

  1. Laila skriver:

    Det är okej, jag tror vi tål det. Man måste få pysa av sig annars blir det bara värre. Varma tankar till er ❤

Kommentera

