Min svarta virkade keps..

Godmorgon!:)

Så här ser det ut just nu…

image

Lite dum bild, men här har jag fäst slejfen för att se hur det blir!

Nu är frågan, vilken av dessa knappar ska det bli??…

image

Den understa är samma knapp som jag har på mina svarta tumvantar…

image

Villen tycker ni?

8 comments on “Min svarta virkade keps..

  1. Laila skriver:

    Du gillar ju matchat så då är det väl klart att det ska vara samma knapp som på vantarna 😉

  2. Laila skriver:

    Nej, jag tycker inte att de ser för små ut på bilden iaf.

  3. Lena skriver:

    Så kul me en keps. Jag hade en ärtgrön på -60-talet som jag bara älskade.
    /Lena

Kommentera

