Poncho i Delight och Baby Alpaca Silk…

Goddagens!

I dag har jag varit till stan en sväng, passade på att leverera ponchon som jag har stickat på maskinen.

Nu är den på plats…

image

Tog hjälp av en skyltdocka…;)

image

Marie valde en större knapp…

image

Visst blev det läckert?!?

image

I helgen ska jag skriva rent mönstret, bra att ha ifall någon vill ha!:)

Jag fick med mig lite garn hem som jag bla ska sticka några visningsex av till butiken.

Men ikväll blir det den virkade kepsen som får min uppmärksamhet…;)

Trevlig helg på er!❤

6 comments on “Poncho i Delight och Baby Alpaca Silk…

  1. Laila skriver:

    Är den gjord i ett enda långt stycke som du sedan sytt ihop? Den blev snygg och känns användbar till både vardag och fest 😊

  2. Tomtan skriver:

    Riktigt snygg!

Kommentera

