Nytt försök…

Ha, ha, jag är totalt hopplös…

Nu har jag ändrat mig igen, dessa vantar kommer bli virkade många gånger om!;)

Jag började ju såhär…

image

Ändrade till det här…

image

Blev för fesigt, så jag ändrade mig igen…

image

Men fy, vad murrigt det blev!:(

Och nu har jag lyckats få till ännu en till kombination…

image

Lite mera färg behövde jag ju såklar’t, så nu tänker jag INTE ändra på det något mer, el vad tror ni???;)

2 comments on “Nytt försök…

  1. Laila skriver:

    Jag tror att det där kommer att bli ett par riktiga gladvantar! Om de får bli färdiga alltså 😉

Kommentera

