Halsduk i Alpaca Bouclé…

Goddagens!

Nu är jag klar med min halsduk som jag har stickat i Alpaca Bouclé från Drops.

Fick göra om och göra ny några gånger,  men tillslut fick jag till det…

image

Närbild…

image

De två första romberna vek jag ihop och sydde på två knappar, för att trä i den andra änden i och ”låsa” halsduken…

image

Sista bilden är ingen höjdare, men hoppas ni ser hur jag har tänkt mig.

Himla varm och go är den, kommer bli perfekt nu när vi har vinterkallt!:)

4 comments on “Halsduk i Alpaca Bouclé…

  1. Tomtan skriver:

    Härligt!
    Trevlig helg!

  2. Laila skriver:

    Fint blev det och mysig att ha på sig verkar den. Hoppas du får en skön helg med chans till mer skidåkning 😊

Kommentera

