Mattemys…❤

Jag la mig för att vila en stund, hade tänkt att sticka klart min svarta halsduk.

Trodde jag var klar med den igår, men insåg när jag provade den att jag ville ha den längre!:(

Bara att fortsätta där jag slutade, men då blev det genast lite svårare, stickorna som jag använde ligger i ett annat rum och inte kan jag resa mig och hämta dom nu när jag fick så fint sällskap…

image

Mys med matte…❤

image

Så nu får jag ligga där jag ligger!;)

4 comments on “Mattemys…❤

  1. Laila skriver:

    Och inte gick det nån nöd på dig där inte 😄

  2. Linda skriver:

    Gullenosen då! Bara att ligga still 🙂

Kommentera

